מין מתוק שכזה: כיצד שוקולד מריר עוזר לגופנו מבחינה מינית – Max Brenner מין מתוק שכזה: כיצד שוקולד מריר עוזר לגופנו מבחינה מינית דלג לתוכן

מין מתוק שכזה: כיצד שוקולד מריר עוזר לגופנו מבחינה מינית

אנחנו כבר יודעים שכולם (טוב נו, הרוב המוחלט) אוהבים שוקולד על כל גווניו: עוגות, עוגיות, שתייה חמה, גלידות - כל מה שגלום בו שוקולד (וכמה שיותר). כעת נמצאה סיבה נוספת, מעבר ליתרונות הבריאותיים המוכרים של הממתק האהוב, שתגרום לכם אף לאהוב אותו יותר – השוקולד מגביר את הדחף והבריאות המינית במיטה - גם אצל נשים וגם אצל גברים.

יחסי מין מושפעים מאוד ממצב הרוח. צריכת שוקולד משחררת פנתילאמין (שמסייע בשחרור אנדרופינים), חומר כימי המסייע להגברת ההורמון המאושר בגוף. מחקרים מצאו כי האפקט שלו אף דומה לזה שמתרחש לאחר נשיקה. אם כן, מצב רוח טוב - משמע סיכוי טוב יותר שנרצה לקיים יחסי מין. שוקולד מריר אף מכיל לארגינין - חומצת אמינו הפועלת כהורמון מין שעוזר ליזום את זרימת הדם לאיברים המיניים - מה שמייצר תחושות של רצון ואף סיפוק.

מעבר לכך, שוקולד מכיל גם תרכובת תיאוברומין שביכולתה להשפיע על מערכת העצבים המרכזית וכך להפוך אותנו לאנרגטיים ונרגשים, ולכן לא יהיה זה מפתיע אם נרגיש רצון למגע פיזי לאחר שנאכל שוקולד.

באשר לגברים - בקקאו יש נוגדי חמצון (פלבונואידים) שיכולים לשפר את תפקוד הלב וכלי הדם, הם  גורמים לזרימת דם מוגברת - מה שיכול לסייע נגד אימפוטנציה, ובאשר לנשים – נמצא כי לנשים שנוהגות לאכול שוקולד בקביעות יש חיי מין טובים יותר מאשר לאלה שאינן - לנשים אלו יש את הרמות הגבוהות ביותר של תשוקה, עוררות וסיפוק מיני. עוד נוסיף כי שוקולד מגרה את חוש הריח ואת בלוטות הטעם (של שני המינים) – מה שמגביר בסופו של דבר את החוויה החושנית שחשים בעת אכילת שוקולד.

אז בין אם מדובר בבונבוניירות בצורת לבבות, במשקאות שוקולדיים, בפונדו זוגי או בשוקולד עם מילויים חושניים כמו תות, דובדבנים או אפילו אלכוהול – שוקולד (בייחוד המריר) על כל צורותיו תורם לעוררות מינית, לסיפוק מיני ואיך לא – גם לטעם נפלא בפה, אז אם אתם מחפשים ערב רומנטי ואינטימי עם יקירכם היינו ממליצים שתגדילו ראש ותצטיידו במשלוח שוקולד מפנק.

הפוסט הישן ביותר
הפוסט החדש ביותר
סגור

עכשיו במקס ברנר

🚚 - משלוח חינם ברכישה מעל 199  ₪

Age verification

By clicking enter you are verifying that you are old enough to consume alcohol.

חפש