מריר אבל מתוק – Max Brenner מריר אבל מתוק דלג לתוכן

מריר אבל מתוק

זה הזמן לתת את הבמה לשוקולד הכי עשיר בקקאו, הכי פחות מתוק והכי בריא מבין כולם – השוקולד המריר.

פולי הקקאו מטבעם הם בעלי טעם מריר ולכן ככל שאחוזי מוצקי הקקאו במוצר גבוהים יהיה טעמו של מוצר מריר יותר. בהתאם לכך, שוקולד מריר מוגדר ככזה משום שהוא מכיל בין 50%-90% מוצקי קקאו. לעומת זאת, שוקולד חלב מכיל בין 10%-50% מוצקי קקאו וכן טעמו משמעותית מתוק יותר מטעם השוקולד המריר בשל תוספת הסוכר והחלב שמוסיפים לו.

השוקולד המריר נמס בטמפרטורת הגוף ולכן ההמלצה היא לשמור עליו במקום קריר ויבש, אך לא במקרר. במידה שהשוקולד המריר יאוחסן במקרר, הוא יפתח ציפוי לבן דק הנגרם על ידי סוכר העולה לפני השטח בשל עודף הלחות במזג האוויר הקר. הציפוי אמנם לא משפיע על הטעם, אך המראה פחות מושך.

שוקולד מריר הוא השוקולד שיכול להישמר לזמן הרב ביותר מבין סוגי השוקולד, ובמידה שהוא מאוחסן כהלכה הוא יכול במקרים ספציפיים גם להחזיק מעמד עד שנתיים.

מבין סוגי השוקולד הקיימים, שוקולד מריר נחשב לבריא ביותר בשל נוגדי החמצון שהוא מכיל, הנקראים פלבנואידים, ואותם ניתן למצוא גם בפירות, ירקות, יין אדום, תה, קפה וקקאו.

נוגדי החמצון הללו המסייעים למערכת הלב וכלי הדם על ידי הפחתת לחץ הדם. כמו כן, אכילת שוקולד מריר מרחיבה את העורקים ומקדמת זרימת דם בריאה שיכולה למנוע הצטברות של רובד העלול לחסום עורקים. אז אם מישהו שולח לכם משלוח שמכיל שוקולד מריר, כנראה שהוא יודע מה הוא עושה..

עובדה מעניינת לסיום – לשוקולד המריר אפילו יש יום בינלאומי משלו, ב-10 לחודש ינואר בכל שנה מצוין "יום השוקולד המריר הבינלאומי". כבר הצטיידתם במשלוח שוקולד מריר מפנק לקראתו? 

הפוסט הישן ביותר
הפוסט החדש ביותר
סגור

עכשיו במקס ברנר

🚚 - משלוח חינם ברכישה מעל 199  ₪

Age verification

By clicking enter you are verifying that you are old enough to consume alcohol.

חפש