הגיע הזמן לנפץ כמה מיתוסים על שוקולד – Max Brenner הגיע הזמן לנפץ כמה מיתוסים על שוקולד דלג לתוכן
הגיע הזמן לנפץ כמה מיתוסים על שוקולד מתוך המגזין של Max Brenner

הגיע הזמן לנפץ כמה מיתוסים על שוקולד

מכיוון שהעולם שלנו רווי במיתוסים שקשורים לשוקולד, החלטנו להרים את הכפפה ולהפריך כמה מהמיתוסים המוכרים ביותר שכנראה כולנו האמנו בהם בשלב כזה או אחר בחיים – הגיע הזמן לחשוף את האמת כדי שנוכל להנות מהשוקולד שלנו ללא נקיפות מצפון!

מיתוס מספר 1: אכילת שוקולד גורמת לפצעונים

בכל המחקרים הרבים שבוצעו בתחום בניסיון לאתר קשר כזה לא נמצא קשר סיבתי בין אכילת שוקולד לבין פצעונים. כן כן קראתם נכון, בסופו של דבר, לתופעת הופעת הפצעונים יש סיבות אחרות בדרך כלל - הקשורות בעיקר לסוג עור הפנים ולשומניות שלו, וכן לכמות המאכלים הרוויים בשומן הנצרכת.

אז בפעם הבאה שאתם שומעים על מישהו שמסרב לשוקולד כדי שלא ייצאו לו פצעונים – תרגישו חופשי להעמיד אותו על טעותו (אלא אם כן לא בא לכם לחלוק ורק העמדתם פנים מנימוס).

מיתוס מספר 2: אכילת שוקולד גורמת לכאב ראש

גם כאן, מחקרים שבדקו את הנושא לא מצאו קשר סיבתי בין אכילת שוקולד לבין כאבי ראש או התקפי מיגרנה, כך שבפעם הבאה שכואב לכם הראש - תמצאו לכם סיבה אחרת כי לשוקולד יש רק כוונות טובות!

מיתוס מספר 3: אין ערכים תזונתיים חיוביים לשוקולד (Say What?!)

זה מיתוס באמת מעליב, למה? כי שוקולד הוא בכלל מקור עשיר לנוגדי חמצון, אבץ, סידן ואפילו לחלבון המסייע לגוף להפחית את העמידות שלו לאינסולין - עמידות אשר עלולה לגרום בסופו של דבר לסוכרת מסוג 2. יותר מזה, מומחי תזונה ברחבי העולם ממליצים על צריכה מבוקרת יומית של שוקולד מריר (יש!). השוקולד המריר ידוע ככזה שמכיל סיבים תזונתיים, מינרלים וחומרים נוגדי חמצון שניתן למצוא גם בתה ירוק וביין. צריכת שוקולד מסייעת לבריאות ולא פחות חשוב מזה - למצב הרוח, ככל שריכוז הקקאו גבוה יותר יש ביכולתו להפחית את רמת הלחץ ולחזק את המערכת החיסונית והזיכרון (גברים שהסתבכו כי שכחו תאריך חשוב... - זה בשבילכם). בקיצור, גם אם אתם מתקשים להתמיד בביצוע משימות, הנה אחת כיפית: תאכלו שוקולד מריר פעם ביום!

מיתוס מספר 4: שוקולד גורם לעלייה במשקל

אחד מהדברים שאנשים הכי חוששים ממנו לעיתים קרובות הוא להכניס לפה אוכל שידוע מראש שגורם לעלייה במשקל, אז הנה אנחנו כאן להרגיע – אכילת שוקולד באופן מתון לא תקפיץ אתכם אל קטגוריית המשקל הבאה. מה שכן, עודף או אכילה קיצונית מכל מזון מעובד תגרום לכם לעלות במשקל – וזה נכון לא רק לגבי שוקולד. אז קדימה, אל תחששו לפנק את עצמכם במארז שוקולד איכותי – זה לא מה שיהרוס לכם את הגזרה, הכל עניין של איזונים, זה לגמרי מגיע לכם!

הפוסט הישן ביותר
הפוסט החדש ביותר
סגור

עכשיו במקס ברנר

🚚 - משלוח חינם ברכישה מעל 199  ₪

Age verification

By clicking enter you are verifying that you are old enough to consume alcohol.

חפש